38.haftadayim ve korkmuyorum. Doğum korkusu yerine ona kavuşmanin heyecanini yasiyorum. 9ay boyunca beraber nefes aldiğim, hayatimin mucizesi bebeğimle tanisacağim bundan daha güzel ne olabilir ki? 🤗 Ağriya ve aciya değil de süküre, onun mis kokusunu icinize cekeceginiz zamana odaklanin tatlis anneler 😇