SenAdemtopal Bence devlette yapmayın derim. Ankara bir hastahanede arkadaşım riskli gebelik olduğundan devlette doğum yapmak zorunda kaldı. Tansiyonu yükseldi acilden bir aldılar telefon yok yanına kimse yok gitti. 1 saat sonra doğum için beklettiklerini söylediler. Kız bütün doğum yapanlar, sancı çekenler kürtajlar hepsinin çığlığının aynı olduğu bir yerde öyle serum takılmış sözde normal yoğunbakım ama insan öyle bir yerde yanında bir kişi bile olmadan kafayı yer😬 veeee çocuğuk doğdu yanına çıkartmıyolar sadece bekleme alanında ekranda yazdı 2 saat sonra babayı aldılar falan. Veee daha neler nelerr. Ayyyy anlatırken bile valla kabus gibi tekrar gözümde canlandı. Kasap gibiler insanın suratına bakmıyorlar. Mucburiyetten gitmek başka imkanım varken allahım kimseyi düşürmesin🙏🏻