SenAdemtopal Kimseyi kırmak istemiyorum ama yorumlarda devlet hastaneleri ne kadar kötulenmis ! Benim hastanem tek kişilik özel oda seklinde doğumhaneleri var, ebeler sancı odasinda belinize kiraz cekirdekleri ile masaj yapıyor, doğuma istediginiz kisi girebiliyor, havlu sabun sampuan hepsini hastane veriyor size ozel duş kabinleri var, plates topu, rahatlatici aroma kokulari odaniza yerlestiriliyor, oda süslemesine yardimci oluyorlar. DEVLET HASTANESİ BURASI. Iyiki de bu hastaneyi tercih ettim, önceden gidip dogumhaneyi gördüm gezdim, annelere hediyeler veriyorlar daha bircok sey var. Anlatildigi gibi her devlet hastanesi çöplük değil bu yorum yapanlar biraz usturuplu yazı yazsın, yok Allah kimseyi düşurmesin falan nedir ya. Kimse düşecek durumda değil zaten dualarini kendine saklasin herkes, ayıp yani burda bir suru kadin devlette dogum yapacak. Dogru duzgun fikir beyan edin.
Lafım yorum yapanlara bu arada postu açan annemize değil ❤