Eşini alıp iki devlet hastanesi gezdir bence vazgeçer. Senden kan alıyolar, kanı sen götürüyosun, başka birşey lazım gidip paranla sen temin ediyosun, yakınların için oturup yatacak yer yok doğru düzgün. Hepsinin burnu ve aklı bir karış havada. Yatış yaptığın an sana liste veriyolar zaten git bunları al gel diye. Bir arkadaşım devlette doğum yaptı, kanına mikrop karıştı hastanede. İmkanın varsa özel de yap arkadaşım.