bir sürü insan devlette doğuruyor, nasıl devlette doğururum diye de dramatize etmemek lazım. ama imkan varsa da neden özel olmasın, daha konforlu, insanlar daha ilgili. tabi bir de özel var özel var. butik gibi özelleri dışarıda tutuyorum. imkan varken devlet diye ısrar etmesi hoş olmamış, imkan gerçekten sıkıntı yaratmayacak kadar rahatsa güzelce konuşup anlaşın. 😂