SenAdemtopal devlete muayene olmaya gittiğin zaman bile insan muamelesi göremiyorsun doğumunda mı göreceksin kesinlikle devlet hastanesini tavsiye etmiyorum. İstisnalar hariç. Zorunda kalsam gidermiydim evet, ama asla durumumum varken devletin kapısından bile geçmem. Ne insan muamelesi görüyorsun ne tedavi olabiliyorsun