Maddi durumumuz yerinde olduğu halde ısrarla devlette doğum olsun diyo. Zaten doğumumda annem dışında kimse olmıcak eşimde çok stresli biri devletteki doktor ve hemşirelerde malum😑o yüzden iyi bi hastanede doğum yapmak istiyorum . Eşime göre doğum çok kolay bi olay ama kendisinin bi dişi ağrıdı sanırsın canı çıkıyor dünyadan elini eteğini çekti nasıl kötü oldu. Bugünde bi sivilcesi çıkmış aman allahım nasıl abartıyor nasıl sızlanıyor bende dedimki sendeki bi sivilce ona rağmen böylesin ben ne yapayım dedim diye birazcık kavga ettik ağız dalaşı vs sonra o kanepede uyuyakaldı bense buralardayım😬biraz akılverin ne olur ne desem adam akıllı ikna olmuyor😖