Selen2688 evet bende de oglum daha kucuk 1 aya 1 yasi olucak Allahin izniyle.e benim yardimimda var allahima sukur az cok 2-3 bebege guzel bakicak paramda var calisib okuyoruz.ama hep disaridan amaaan hamilemisin,aman zaten daha yeni dogurmustun neden endiselisin ki bebegini kaybedeceksin diye.vallahi bi sey soyleyemiyorum.oda benim
canimdan buda.ne farkeder ki 2 ci bebek olsaaa.ben kotu oldum kalp atisin duyamadim diye etraftaki her kes aman zaten var cocugun soyluyor.