baharcpt d190516 6+5 olduk mide bulantısı bütün hayat kalitemi düşürdü. Mutfağa giremiyorum çok kötüyüm. Bide akşamlar mide ağrısı sırtıma kadar vuruyo. Allah sabır versin bize 😢
d190516 baharcpt allah kolaylık versin kuzum anne olmak gerçekten zor bende ilkinde devamlı midem yandı bunda bişey Yok çok şükür şimdilik
baharcpt Duygum45 Görünmezi lazım 5 haftalıkken görünür normalde adet tarihine göre. Ama geç döllenme olduysa başka.
d190516 nurcakir58 bende kaç kutu rennie çiğneme tableti bitirdim şimdi ikisi de Yok ama ne yanma ne bulantı
Hale17 Duygum45 evet doktorlar ultrasyonda son adet tarihini yazıyor ama bu kesenin olusumına baglı cok da onemlı degil ıs ebe oyle soyledı bugun banada kan tahlılınız kac cıktı
Duygum45 Hale17 358 çıkmıştı 2-3 haftalık dedi bir hafta sonra kadın doğuma gidersin dedi Bir hafta geçti ama emin olamadım ne zaman gideceğimi sizin kaç çıkmıştı
d190516 Duygum45 358 le 2 3 haftalık olamaz ki benimki 141 çıktı 4 haftalık o kağıtta değer Aralık’ları yazıyo zaten
Duygum45 d190516 kağıttan bakıp söyledi 2-3. Haftalık değer aralığındaydı anlamadım ilk gebeliğim olduğu içind hiç anlamıyorum 🙈
Mrckckr94 Baba tarafım da full ikiz var bilemiyorum doktora gittik haftaya kalp atısını duyucaz dedi canım