Bende tam 6 haftalıkken gitmiştim 5+2 ile uyumlu bebek ve keseyi gördüm yarın tam 7 haftalık olucaz ve kalp atışı için gidicem içim kıpır kkıpır korkuda var tabi daha kusmalarım başlamadı ama mide yanmam ve böyle sanki ağzıma geliyo gibi hissediyorum yediklerimi. Bu arada sata göre 4 gün geride gözüktü ultrasonda aklım karışmadı değil aslında 😞