Rbidrmz Tly_snc normal canim korkma 💜 ben 20. Haftda hissetmiştim kimisi 18 de kimisi 15 de hissediyor geç hissedbilirsin😊
Cemile27 Tly_snc bende henüz hissetmitlrum ama eğer ilk hamilelik ise 20. Haftaya kadar uzuyormuş bu süreç kuzum 🤗
BusraDevlet83 Cemile27 Dıger yazıları okumadım belki yazan olmuştur size . İç karnı büyük olan bayanların belli olmuyor genelde. Bunun tersi olanın belli oluyor.
Cemile27 BusraDevlet83 evet bi bayan da aynı şeyi söylemişti bana 🤗 demek ki arkadaşımın karnı dar olduğu için çıkmış 🙈
Marinedeniz Cemile27 evet baslarda ben de acaba ne zaman cikicak gobegm felan diye telaslaniyodum ama smdi bile icimde bir agirlik var gbi oluyor gobek sisince daha da zorlancagmi dusundgm icin boyle iyi dedim kndi kendime😄
Marinedeniz Cemile27 evet canim bencede bebegin kilosu sagligi yerinde olduktan sonra gobus olmasa da olur :)
Gul97 Bende 14+4 üm çıktı karnım bi anda büyüdü sanırım doğuma kadar kocaman olucak 🙈Allah sağ sağlim kucağımıza almak nasip etsin inşallah kızlar 😘
Misssimsek Cemile27 bende 14 hafta ligim neredeyse 8.haftadan beri karnım belirginleşti. Birkscgubdur de daha da büyüdü. Ben sıfır gobekle hamile kaldım birde ic karnım dar galiba
Cemile27 Misssimsek aynen dedikleri gibi erkenden olanların iç karından dolayı karnı erken çıkarmış gazdan dolayı olabilirmiş 🤷🏻♀️