Cemile27 Merhaba bayanlar 🤗 henüz 15 haftalık hamileyim ve karnım hala çıkmadı 🤔 benimle aynı haftalarda olan arkadaşımın karnı belirginleşti 🤷🏻♀️ Sizde durumlar nasıldı ne zaman karnınız çıktı acaba? 🤗
d190516 Cemile27 bende hamileyim 5 haftalık bu ikinci gebeliğim oğlumda 30 haftalık hamileydimm hala kimse anlamıyodu 15 haftalık ne ki 😄
minnakfasulyecim Cemile27 İç karnın geniştir ben 14+5 günlüğüm karnım gazla birlikte baya belli yani gören şaşırıyor hatta 😂gaz gitsede göbiş duruyor iç karnım dar heralde.
Ecebati Cemile27 benim hiç bir şey belli olmuyordu eski kıyafetlerimi giyiyrdum 20. Haftaya kadar. Ne olduysa sonradan oldu nazar mı değdi bilmiyorum birden balon gibi şiştim şu anda çok büyük karnım ama sadece karnıma gidiyor diye seviniyorum içten içe
Cemile27 minnakfasulyecim böyle bişey olduğunu duymuştum ama ilk hamilelikte olduğunu bilmiyordum 🙈 geçmiş olsun bebişinizle size de 🤗
d190516 Cemile27 iç karnım Konya ovası gibiydi benim inşallah seninkide öyle olur çatlağım da çok az oldu kasıklaımda 🙈
Sinem1- Bende 15+4’üm hala yok ama pantolonlarımın karın kısmı bol geliyordu sıkıyor artık büyüyoruz herhalde 🤗🤗
Cemile27 Sinem1- bel kısmımız hamile iken kalınlaşıyormuş galiba onu bir yerde okumuştum ondan dar geliyor olabilir 🙈 ama göbek yok ortada tabi şimdilik 🤷🏻♀️😁
Rbidrmz Benim 25. Haftada çıkmıştı karnım canım bu bir avantaj üzülme ❤ çünkü zayıf insanlarda geç çıkıyor 💕
Cemile27 Rbidrmz Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza aldırsın inşallah 🙏🏻🤗 en güzeli de bu dediğiniz gibi 😁
Cemile27 Ecebati çok dillendirmemek en iyisi galiba 🤗🙈 sizi de bebeğinizi de Allah nazardan korusun 🙏🏻
Buse91 Cemile27 bende 15. Haftalığım göbiş azcık çıktı👼 akşam gazdan sanırım şişiyorum sabah bişey yok😅 36 beden pantolonlarımı hala giyebiliyorum
Hayraz Cemile27 bende 15 haftaligim 76 kilo hamile kaldım göbeğim vardı ilk aydan cıktı iki buçuk aya kadar aynıydı ama 13. Haftadan sonra biraz daha cıktı. Çok çok zayıfsan normaldir çıkmaması benim kuzenim zayıf o 5 aylık ama hala karnı yok
Assenaa Cemile27 Benimde aynı canım sadece 1 kg aldım dümdüz karnım 14+2 yim hareketleri de hala hissetmiyorum
yonca90 Cemile27 21. Haftadayım hala karnım yok. Kilolu olduğum dönemlerde daha fazlaydı kesinlikle 🙃 Çok normal yani bir kaç aya kadar göbekler hareket ettiremeyecek hale gelecek merak etmeyin ☺️