Mekamu Haftaya kadar 36 beden pantolonlarımla devam ediyordum ama sonradan aniden göbek belirginleşti. Şimdi 36 beden hamile pantolonlarıyla devam edebiliyorum 😂çünkü göbek sivrildikçe sivriliyor.
Marinedeniz Cemile27 evet canim bencede bebegin kilosu sagligi yerinde olduktan sonra gobus olmasa da olur :)
smglaaa Cemile27 18.haftadayım doktorun yanındaki ebe bile bebek nerende deyip şok oldu hala eski pantolonlarımı giyiyorum iç karnın büyük senin diyorlar anneminde öyleymiş sanırım bizim iç karnımız büyük 😁
Au-Krm23 Cemile27 karnının çıkmaması gayet normal . Kimseyle kendini bir tutma senin kucuk olur bir baskasinin buyuk benim 28 haftalik felandım doktor bile karnın nerede diyip gülüyordu. Kisilerin vücut yapılarıyla alakalı birsey .suan 35+2 yim biliyorum ki hamileyim.
Cemile27 Misssimsek aynen dedikleri gibi erkenden olanların iç karından dolayı karnı erken çıkarmış gazdan dolayı olabilirmiş 🤷🏻♀️
Mekamu Cemile27 valla ben de çok garipserdim önceden bu göbeklere yer çekimine karşı nasıl böyle direniyor diye ama Allah öyle bir yaratmış ki bizi, vücut öyle güzel hazırlanıyor, seni de hazırlıyor ki, hiçbirşey anlamıyorsun valla 😂😂
Cemile27 Mekamu bazı hamile bayanların karınlarını gördüğümde çok korkuyorum ve baya ilginç geliyor nasıl oluyor diyorum bende sizin gibi 🙈😊 rabbim her şeyi düzenine göre yaratmış dediğiniz gibi çok şükür 🙏🏻
Zuhraa Bende 14 haftalığım göbeğim belirgin. Bende sıfır karınla hamile kaldim. Hatta dışarıda içime çekiyorum fark etmeden alışamadım 😅