RabiaOkan OKYANUS ismi de anlamsal olarak çok bir şey ifade etmese de son dönemde beğenilen isimlerden. Düşünenler olabilir, burada kalsın.
GF01S RabiaOkan canım bende senin gibiydim bizde buyuzden eşimle ❤Duha❤ ismine karar verdik belki sanada fikir olur ayriyetende şura, neva, mihra, sihem, sidra☺
GF01S RabiaOkan sihem ismi : kalbe atılan ok ,sidra ismi : cennettin girişindeki ağaç ikiside çok güzel 😍🤗
Annevekuzusu GF01S canım ben arapça biliyorum sihem doğru ama sihra yanlış sihir den türeme oda sihir demek yani
RabiaOkan MİHRA: İyiliksever, hoşgörülü, nazik, sevgi dolu demekmiş. Mehra olarak da kullanılıyormuş. SİHEM: Kalbe saplanan ok, şans, hisse demekmiş. Siham-ı kaza (kaza okları)
RabiaOkan Edanur58 Asel çok güzel.❤️ Yüsra’yı ben de beğenmiştim başta ama anlamını okuyunca fikrim değişmişti. Emin olmamakla birlikte birkaç sitede kolay olan, sol taraf diye okumuştum.
RabiaOkan Edanur58 Arya da Gölcük’te oturduğum zaman ilgimi çekmişti. Gemiciler bayrağı göndere çekerken ” Aryaaaaaa” diye bağırırlardı. Bir de Game Of Thrones dizisinde Arya Stark karakterine bayıldığı için ilgimi çekerdi.
Edanur58 RabiaOkan aynen kolay olan diye geçiyor anlamı biz Asel çok beğendik eşim de iki isimli olsun deyince ikinci ismi çok düşündük buna karar verdik 😊
_Cansuu_ Bende yeni isimleri çok beğenmiyorum sanırım klasik olsun istedim yağmur koyacagiz nasipse kızımıza biz de. Yağmur gibi bereketli olsun ömrü diye düşündük ama bakalım doğana kadar degistirirmiyim 🤗
Reyhan2805 RabiaOkan bizde çok düşündük en sonunda Ahsen e karar verdik. ‘En güzel’manasında ve Kuran da da geçiyor.