Papatyanna Gülce, Gökçe benim de hoşuma gidiyor.
Ya aslında öğrencilerimle hiç bağdaştırmıyorum ama aynı isimden o kadar çok öğrencimiz var ki başka isim mi kalmadı diyor insan.
Şimdiki çocuklar çok yönlü ve aileler hep iki isim koyuyor. Ben de anlamsal olarak farklı bir şeyler düşünüyorum, umarım bulurum gönlüme göre.
Bu arada İnci, İpek gerçekten çok zarif isimler.