Canım anneler öncelikle bu mesajı okuyan hatta okumayan bütün annelerimize Rabbim çooooooook kolay ve sağlıklı bir doğum yapmayı nasip etsin inşallah.
Ben 18 hafta 3 günlük bir gebeyim, Allah nasip ederse kız bebek bekliyorum. Bugün ilk defa isim arayışlarına giriştim ama pek güzel isim bulamadım.
Açıkcası Hira,Mira,Mila,Lina,Liva,Azra,Duru,Beren,Deren,Asya,Melina,Dora,Luna,Nare gibi son dönem popüler olan isimlerden istemiyorum. (Ne olur kızmayın ama Türkçe öğretmeniyim. 5. sınıf öğrencilerimin sınıfında tam 5 tane Duru var.)
Sonraaa Zeynep,Fatma,Ayşe gibi güzel ama eski isimlerden de istemiyorum.
Ne istiyorum?!
Kuran’ı Kerim’de geçmese de anlamı güzel olması benim için çok önemli. Birkaç isim var beğendiğim şimdilik. Hadi yardım edin bana lütfen, bütün önerilere açığım. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bulduklarım!!!
TALYA: Doğanın uyanışı, baharın müjdeleyicisi.
KAREL: Allah’ın kuzusu, Allah’a adanmış.
RAHEL: Annesinin kuzusu. Hz. Yakup’un eşinin ismi.