Mervemia6 Betlhalk yap canım bende dayanamayıp yapmıştım silik çıkmıştı ikinci çizgisi erken diye ama o da gebeliğe işaret 😍😍
Susamcik01 Adel001 tedavim biteli 10 ay oldu hala gebe kalamadım endometriozist vardı bende ilaçla eritttik olcabildigince beklesem diyorum ama merak ediyorum değilsem eşimde bende çok üzülücez kızıyor bana yapma test diye artık harap oluyorsun diye
EbruIrmakAhmet Betlhalk üzülme kuzum ya bende gördüm o tek çizgileri çok vardır bi hayır inşallah diğer ay hamile kalırsın❤️
Susamcik01 Betlhalk kuzum 2 yıldır bende deniyorum emin ol ki bende hep o tek çizgiyi görünce ağlıyorum ama elden ne geliyor ki. Allah sabrını veriyor üzme kendini
Susamcik01 EbruIrmakAhmet https://imgyukle.com/i/VlTlSA çizgi yok burada gitti nasıl olduysa bende o üzüntüyle çöpe attım testi
Adel001 Susamcik01 Allah bu güzel ayda ikinizide sevindirsin. Geç döllenme olsun hayal kırıklığı olmasın ama
Susamcik01 Betlhalk kuzum duadan başka ne gelir ki sabret dua et ağlama lütfen seni çok anlıyorum tutamıyorsun için acıyo ama ne geliyo ki elden üzme kendini
Mervemia6 Betlhalk canım benim bekle birazdaysa tekrar yap ya da yapma direk kandan baktır belki dedikleri gibi evet geç döllenme olmuştur allahım gönlüne göre versin ❤️