Susamcik01 Meriiiilii 2 gün var benimde adetime kaşık ağrısı meme ucu hassasiyeti bel ağrısı falan var daha önce hiç ucunda hassasiyet olmadı korkuyorum valla bende yapmaya
Meriiiilii Susamcik01 korkma bence hamilesin gördüm çizgiyi ama geç döllenme de olmuş olabilir. Keşke kan versen
Adel001 Susamcik01 😕 zaten eninde sonunda öğreniceksin, varsa eğer doktorla konuş müdahile etsin kim isterki olumsuz çıksın canım
Susamcik01 Adel001 tedavim biteli 10 ay oldu hala gebe kalamadım endometriozist vardı bende ilaçla eritttik olcabildigince beklesem diyorum ama merak ediyorum değilsem eşimde bende çok üzülücez kızıyor bana yapma test diye artık harap oluyorsun diye
Susamcik01 EbruIrmakAhmet https://imgyukle.com/i/VlTlSA çizgi yok burada gitti nasıl olduysa bende o üzüntüyle çöpe attım testi