Susamcik01 Betlhalk kuzum duadan başka ne gelir ki sabret dua et ağlama lütfen seni çok anlıyorum tutamıyorsun için acıyo ama ne geliyo ki elden üzme kendini
Susamcik01 Betlhalk yapma gerçekten seni çok çok iyi anlıyorum bende çok istiyorum 2 yıldır rabbim vericek ama zamanı değil demek ki üzme kendini
Astunazmn Betlhalk kizlae bazen gec dollenme oluyor bu erkenden çıkanlar dollenip hcg si yuksek olanlar adetten once cikar bn okyrm bazen kana gecmiyrmus hemen
ozgei Betlhalk eger şüphen varsa ilerleyen günlerde tekrarla moralini bozma, geç dollenme olabilir, ben de erken test yapmıştım negatifti, hatta gecikmenin 5.gunu idrar testim hala negatifti canım
Susamcik01 Aysegulelma saat 4 de bir tane daha test yapıcam korkmadan üzüleceksem üzülücem ama yapıcam en asından bilirim var mı yok mu
Momof2child Cikmaya bilr tabikde herkes ayni degil ya. Ben adete5 kala yaptm net negativdi 2gun grcince adetm zorla gotuncek silik cikti