Nuraslanklc allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Bir sorum olacak bende Ankara şehir hastanesinde Doğum yapmayı düşünüyorum 39+4 ün şuanda ve sadece bir defa gidio muayene oldum oraya. Hep Sincan devlet hastanesine gittim. Şimdi sancım gelince Doğum için Ankara şehir hastanesine gitsem kabul ederler mi acaba ?