Sibel2344 Nuraslanklc dayanılmayacak ağrılar miydi benimde oyle oluyor ama katlanilmayacak bir agri değil
Nuraslanklc Sibel2344 hayır kesinlikle dayanılmayacak gibi değil adet sancısı gibi sadece belde yoğun hissettim ben
Nuraslanklc Nehirkaya25 doğumun 1. Evresi diyorlar ya o 😏güya o süre zarfında rahat hareket edilmesi doğumun kolaylaşması için istenilen pozisyon da durulabilmesi sağlanıyor falan ama😅ben pek yapamadım bunları maalesef
Duuyguum Nuraslanklc hayırlı olsun canm allah bağışlasın benim de en zoru dikişlerdi dr bi ara anestezi yapıcam dedi üç gün boyunca ben de yan oturdum ama bir hafta da birşeyim kalmadı
Imgecik Belmaaa sabah erkenden gidip randevu aliolar ancak ole sıra bulunuyo. Ama calisinca zor ya. Bulundgnz yerde gece polikliniligi varsa eger onuda tercih edeblrsnz. Biz hep ole yapiorz cnku.
Nuraslanklc Imgecik korkma iğne batması sadece ben kendimi çok sıktım o sebepten zorlandım 🙈inanki doğum gerçekten kolay yani zaten sen birşey yapmıyorsun sadece sabırla herşey oluyor kendiliğinden bide ıkınmak işte😅en kolay kısmı bence
Nuraslanklc Baharbal ben çok memnun kaldım herşeyden birde gebe okuluna gittiğim için tek kişilik odada kalabildim otel gibiydi temizlik yemek vs çalışanlar hepsi çok iyiydi ❤️
Biranneninoykusu Nuraslanklc maşallah canım gözün aydın Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah 😊 insan sayenizde cesaret alıyor normal doğum için böyle güzel hikâyeleri okuyunca 😇💝
Nuraslanklc Biranneninoykusu Amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰bende okuyarak cesaret alanlardanım 😅ve şu an ödül bile bekliyorum yapabildim başardım diye🥰bence duygusu da tarifsiz
Imgecik Nuraslanklc ikinmaya gelince hemen oluo diolar ama o noktaya gelene kdrki sanciya nasi dayancam onu bilmiorm. Devlet hastanesindede eşleri falan almiolar. Tek.olmak biraz korkutuo insani
Nehirkaya25 Nuraslanklc valla bana sanci gelince oturamiyorum evin içinde gezip duruyorum 12 saat sanci cekiyorum aniden sancim kesiliyo ne is anlamadim 🤔 dogum esnasinda nasil olur bilmem
Nuraslanklc Nehirkaya25 inşallah kendi sancınla doğum yaparsın o zaman hareket vs de etmene müsaade ederler çok rahat atlatırsın Allahın izniyle
Nehirkaya25 Nuraslanklc bilmiyorum kuzum burda yeni sehir hastanesi acilmis orda dogurcam izin verirler mi ki cogu kişi devlet hastanesi nst bagliyo izin vermiyo diyo ama benim cevremde de normal doguran yok hep sezeryan soramiyorum da kimseye
Nuraslanklc Imgecik bende eşim olsaydı nasıl yapardım diye düşünüyorum 😂😂sancıda suni vermezlerse o süreçte güzel ilerliyor
Nuraslanklc Imgecik birde sancıyı derin nefes alıp vererek karşılarsan açılma falan daha kolaylıkla oluyor ne kadar bağırıp çağırıp düzensiz nefes alırsan süreç o kadar uzuyor