Aysegulflz Kizlar dün yaptırdım daha yeni kendime geldim ben çok zorlandım bi ara ayaktayken bayilcaktim iki kolum da hala ağrıyor 4 tup kan alindi inanin çok zor ama bebeğim için dayandim allah sabrini veriyor
Aysegulflz Sevilayyy devlet hastanesinde yaptırdım ben teşekkür ederim sonuç çıktı bi sorun yokmuş allah aşükür
BebegimiBeklerkenN Bu kadar abartılacak birsey yok sabah ac karnina gidip ilaci icip 1 saat bekleyip kan verip yemek yenebiliyor en fazla 11 e kadar sürsün yani
Obsesifk BebegimiBeklerkenN heryerde aynı olmuyor ben devlette yaptırdım 2 saat 4 tüp kan verdim kimiside tek tüp veriyor bitiyor değişik yani
TugbaLafci Obsesifk bende özelde yaptırdım 3 tüp açlık şekeri ölçülürken alındı 1 tüpde şeker yüklemesinden sonra alındı
BebegimiBeklerkenN Obsesifk aslinda hiç gereksiz arkadasim bi ac karnina 1 tup birde yemekten sonra verdi aclik sekerinden zaten cikiyor insanlara iskence resmen
Obsesifk TugbaLafci ben 1 tüp açken 4 tüpte yüklemeden sonra verdim 5 tüp toplamda biri hariç diğer iğneler sorun olmadı birinide salak kadın yanlış yere soktu
BebegimiBeklerkenN Minemine canim ben özele gidiyorum ankaradayım medikal park hastanesinde dogum paketi aldim ona dahil oldugu icin odeme yapmadim
CerenSelvi Aysegulflz ben sabah doktora gitmiştim normal kontrol için aç mısın dedi hemen yaptılar ama gece kimbilie kaça kadar yemiştim 😅