Aysegulflz Kizlar yarın şeker yuklemem var sabah aç karna gidicem ve suan 12 den sonra hiç bişey yemiycem su bile 😤😣😧😦 ve yarın 13 ye kadar
dilek1 Aysegulflz bende yarın sabah gidicem çok heyecanlıyım 😕 banada 12 den sonra birşey yememem gerektiği söylendi. Niye saat 13 e kadar o kadar uzun mu sürüyomuş şeker yüklemesi 😲
mom44 Aysegulflz canım ben akşam sekizden itibaren yemedim içmedim sabah gittim su içebilirsin ama yrme dediler yüklemefen somra ben sordum öyle iç dediler bi sor istersen sende
dilek1 Obsesifk bende 8 de gidicem inşallah hayırlı sonuçlar alırım 😔 hemen çıkıyor mu sonuçlar acaba ?
Suheda Aysegulflz bence su icebilirsin meyve suyu vb.seyler içim yeme içme tabiri kullanılmıştır bence.
Sevilayyy Kızlar aile hekiminden mi yaptırıyosunuz yoksa hastaneden mi bana doktorum aile hekiminden yaptır dedi de
Sevilayyy Minemine Bilmiyorum ki doktorum hiç burda yaptır veya yapılıyo demedi direk aile hekimine yönlendirdi
Sevilayyy Aysegulflz valla benim doktorum aile hekiminden yaptır dedi demekki yapıyolar heralde ama aile hekimin olması lazım sanırım baska saglık ocakları yapmıyo galiba