firdevs Evrem ben de özel de yaptırdım ama sadece içeceğine 5₺ verdim o kadar canım sen niye çok verdin ki muayene dahil 70₺ mi yoksa ?
BebegimiBeklerkenN Minemine canim ben özele gidiyorum ankaradayım medikal park hastanesinde dogum paketi aldim ona dahil oldugu icin odeme yapmadim