2 kutu yazdı doğum doktorum daha ilk kutudayım onu gün aşırı oluyorum yani bi gün oluyorum bi gün olmuyorum 2.kutuyu hafta da bir olucam toplamda 10 iğne olmuş olucam bebeğe bi zararı olduğunu hiç duymadım B12 çok düşük olduğu için kanımda düşük çıkıyo