Tugbamine Btr banada verdi doktorum 1. Kutuyu ğün aşırı kullanıyorum 2. Kutuyu hafta bir 3.kutuyu ayda bir dedi çok düşükmüş benimde
Poncikveannesi Btr canım doğum doktorları bebeğe zarar verecek iğne ilacı vermezler için rahat olsun ben doktora yeğenim hemşire ona yaptırayım dedim ona bile izin vermedi düşün aile hekimine gidiceksin başka biri yapmasın dedi
Poncikveannesi Btr doktor bana öyle dedi bende sağlık ocağına gidiyorum reçetemi gösterince hemen vuruyolar sıkıntı yok yani bence sağlık ocağına git
Faray Btr Geçmiş olsun, Rabbim şifanı versin ilacın bir yan etkisi sıkıntısı olmuyor. Reçetenle ilacınla gidiyorsun sağlık ocağına ücretsiz vuruyorlar.
Karadenizf Ben kullanıyorum canım benim de çok düşüktü. D vitaminim de çok çok düşüktü onu verdi ama içemiyorum mide bulantısı yapıyor 😕😕
Karadenizf Btr d vitamini damla şeklinde verdi canım ekmeğe damlatıp yiyorum bütün günüm felç 😕 akşam yatmadan alıyorum mecbur
Rukiyecaglar2 Btr benm b12 m 77 çıktı 10 günlük iğne verdi her gün vuruluyorum o bitince haftada vuruncam 😷🤷🏻♀️