Terspektif Btr b 12 kullandım 1 kutu bitti 2. Kutuya geçtim canım. Bi zararı olsa doktor vermez sanmıyorum
iremss Btr yok tabi ki, zaten olsa kendi kendi kadın doğum doktorunuz yazmaz. B12 çok düşük olunca ilaçta kullansak demir yükselmiyormuş onun için b12 kullanmıştım 5 hafta 6. Hafta kan verdiğimde hem b12 hem demir istenen düzeye gelmişti
Terspektif Medine_1992 canım en son baktırdığımda benimde 9 küsürdü. Benimki hep o civarda çıkıyor zaten alıştık artık ne olacak bilmiyorum 😔 sana ne dedi doktor kan için
1erkek1kiz Btr ben baya kullandım ilk hamile kaldıgımda deger im 50 ye düşmüştü b12 doktor iğne verdi 4ay kadar kullandım ama haftada 1 olarak şimdi baya yukselmıs bıraktım
Medine_1992 Terspektif canım şimdilik 9.8 çok düşük değil iki hafta sonra bakalım olmazsa serumla dedi panik olacak birsey yok hemen yükselebilir dedi
Btr Terspektif vallah kuzum Ben cuma gunu yatis yaptilar dun cikmak istedim esim polis izminiz yok maalesef Boyle duzelmezse kan verecekler😞