Handeylmz hastane olarak devlete gittiğim için bir masrafim yok sadece 250 TL detaylı ultrasona verdim özele gitmemden dolayı. Şu ana kadar bebisimize" park beşik, bebek bakım çantası, küvet, bez,bir kaç parça kıyafet,alt açma , göğüs pompası, göğüs pedi " aldık bunlara da yaklaşık 1350 tuttu ama daha bir çok eksiğimiz var onu Şubat'ın ortasında alicaz nasipse. ☺️☺️