İlk kızım 2011 Li o zaman tek seferde kılık kıyafete 2300 kdr harcamıştım battaniye vs hepsine ufak tefek aldıklarım hariç şmd ikinci planlıyorum allah nasip ederse sosyete pazarında hep koton Polo sobee gibi markaların elde kalanlarını görüyorum parça 3,5 5 gibi eğer nasip olurda olursa iç koyafetlerinş em azından öyle almayı planlıyorum