Oznur69 Bnde 36 haftalık olacağım yarın, geçen hesapladık muayene ücretleri doğum, giysileri deterjanları, beşiği, arabası bebekle alakalı aklına ne gelyo sa herşeyim iz bitti 8 9 bin tutmus
kirpapatyasiii Handeylmz ben e bebek ındirimdeyken kıyafet banyo küveti şampuan deterjan bez ve alt açma bezi de vardı 1300 ödedim Bebek odası 3500 civarı büyüyen beşik ve 2 kapılı dolabı var sadece Bebek arabasi da 1350 diyelim Yatak odama sepet beşik almış eşim oda 500 falandır Ben özel doktora gidiyorum o çok masraflı 2 haftada bir çağırıyor riskli hamilelik geçiriyorum muayne ve nst 650🙈 doğumum da 9000 i bulacak sanırım o yüzden daha fazla bisey almıyorum zaten odasını abim yaptı sanırım hastaneyi de babam odeyecek
Handeylmz tambirminnos evet bende düğünümden 1 ay sonra hamile kaldım hem düğün borçlarıı hem doğum masrafı bir araya geldi🤷🏻♀️
tambirminnos Handeylmz bizde ev yaptırdık borç ödüyoruz hala inşallah bitince baya rahatlicaz eşim uzman ama yetmiyor maaşı malesef yıllardır ayrı yaşıyoruz işi yuzünden
Handeylmz Alpzumra evett bebek arabası önerileriniz nediir ben e bebekde ki canyon travel sistemi düşünüyorum🤷🏻♀️
Alpzumra Handeylmz bizim fazla seçeneğimiz yok canım daha karar veremedim travel ikiz bebek arabaları 4500 den başlıyor yanyana olanlarida ben pek istemiyorum ama böyle giderse mecbur ondan alıcam
Malina Handeylmz valla bende 6 aya yaklastim daha hicbisey almadim 👀🙈 ne yapicam nasil alicam hepsini boyle nasil soylesem zor geliyor ya o kadar sey varki gercekten almam gereken :) ne zormus :)))
BeybininAnasi Merve_278 heeeeh süper yorum 👍🏻👍🏻👍🏻Valla çok haklısın arkadaşım 👍🏻 Zaten zamana yayıldığı için bana çok batmadı
Merve_278 BeybininAnasi herkesin masrafı tabiki ayrıdır ama bizde hediye de geliyo annem aldı kayınvalidem aldı akrabalar aldı falan derken bana çok kıyafet bişey kalmadı mesela ama yine de beğendiklerimi aldım tabiki. beşiği annem aldı arabasını şifonyerini biz aldık vs masraf çok değişik oluyo o yüzden. bende hesaplasam belki 3000₺ bulur bilemiyorum ki. hemde ilk zamanlar çok almadım hemen küçülüyo diye
TwinsmomDA Alpzumra ay Türkiye çok pahalı ya. Dün ben 10 lu çıtçıtlı atlet buldum TL ile 75 lira felan. Yine çıtçıtlı tulum var burda 5 Li o da aynı fiyat
Alpzumra TwinsmomDA malesef canım çok pahalı aldığım ürünler %50 indirimliydi birde düşün yani bebek arabalarına bişey demiyorum bile travel ikiz bebek arabası bakıyorum 4500 tl den aşağı güzel bişey yok 😔
Gul-08 198723 ben oğluma çilekten büyüyen yatak almıştım, 6 yaşına kadar yattı şu an 6 yaşında ona arabalı yatak aldık beşikte kızıma kaldı ve bi 6 sene daha gideri var.Tavsiye ederim.
Gul-08 Handeylmz bilmiyorum valla ben anne yanı almamıştım odam büyüktü karyolasını koymuştuk yine öyle yapmayı düşünüyorum.
Arben3423 25 30 bin civarı tuttu doğumumu devlette yapmamam rağmen ama bu kadar tutmasının sebebi pramatüre bebek olmasıydı oğlumun onun canı sağolsun bi o kadar daha harcarım
Drryy Handeylmz bebek yatağı anne yanı beşiği kıyafet bakım ürünleri nevresimi yastığı yorganı babynest reflü yastığı hastane masrafları ekstralar biz dün hesapladık 10.000 TL gitti
Akdenizbebisi Şu ana kadar 10.000 gitti ve bebek odası hastane masrafları var onun haricinde eksikler var benimde toplam 30 a yakın gider 😒 eksik çok fazla var al al bitmiyor uygunları araştırmama rağmen 😒
Zeynepreyyan Handeylmz özel hastanede doğum bebek kıyafetleri eşyaları vs vs. Çok para 😁😁 hiç hesabı yapma bence bir de alacakların çok önemli markası filan
Handeylmz Zeynepreyyan en iyisini almaya çalışıyorum bende hep malesef o kadar parayı buluyor napalım🤷🏻♀️