Gebze Yüzyıl Hastanesi Mevlüt Akın Azman doktorum. Normal doğumu desteklediği için kendisini tercih ettim. Muayene ücreti yılbaşı itibariyle 150 TL olmuş maalesef, abartmışlar. 125 TL veriyorduk. Sezeryan 3300,Normal doğum 3000 dediler yanlış hatırlamıyorsam. Biraz pazarlıkla 2700 indirdiler. Çok ilgili sabırlı bir doktor kesinlikle tavsiye ediyorum. Farabiyle ilgili yazıları okudum genel olarak çok tersler. Sekreterler doktorlardan daha doktor orda, anlamadım. İki defa şikayet ettim. Testlerimi yaptırmak için oraya gidiyorum arada bir. Bir de farabide 24. Haftadan itibaren gebe okuluna kaydolup eğitim,egzersiz derslerine katılabiliyorsunuz tavsiye ederim insana çok şey katıyor.