Ben medicale gitmem abimler orada cpk buyuk sıkıntı yasadilar doguma doktor erken aldi dogarken nefessiz kaldi doktor yüzünden cunku tv de programi varmis bayanin ve unitelri yoktu ambulanslari yoktu kavga kiyamet ambulans getirttik izmit umut tepe arastirmaya gittik . Farabiye cesaret etmem kucuk seyleri bile yapamiyorlar. Konakta esim ameliyat oldu memnunduk aslnda. Yuzyilda akin beyi ve konakta ergun beyi herkes deli gibi oneriyo ve cok iyi doktorlarmis ama erkek doktor istemedm ve akin bey cok yoğun. Ben emseye gitmee karar verdim en sonunda . Su an emseyle devm ediyorm. Gebzeliyim ama urfada igretmenlik yapiyorum. Dogumuma yakin son iki ayim gebzede gececk ve dogumu emseydebyapmayi düşünüyorum simdilik . Hayirlisi bakalm allah hepimizi bi avazda kurtarain. Grupta anladigim kadariyla herkes deli gibi kendi doktorunu savunuyo kardesler tercih meselesi birisi anlasir sever birisi sevmez.. herkes kendi tecrubelerini paylassin