Zehra321 tüm gebeliğim boyunca bir kez şeker yüklemesi için gittim. Gitmez olaydım. Randevu aldığım doktorundan tut, asistanına, kan alan hemşiresine kadar hamileyim şeker yüklemesi yaptıracağım beni bekletmeyin dememe rağmen sıkıntı yok deyip sabah 9.30 dan 11.30 a kadar bekletip. Tüm aşamalardan geçip, kanımı aldılar (ki kanımı alan hemşireye şeker yüklemesi için aldırıyorum bu saat oldu dedim önemli değil dedi) 5 dakika sonra yan tarafa geçip, glikozu veren hemşirenin bu saatte yapılan şeker yükleme testi sağlıksız sonuç verir. Başka gün gel demesi ve benim o glikozu fırlatmamla son buldu. Onlar anne bebek dostluğunu bırak önce insan olmayı becersinler. Çoğu iş yapmak için yapıyor sadece onu da beş karış suratla yapıyorlar. Ertesi gün gidip merkezde 50 tlye yaptırdım testimi. Orada harcadığım vakite, sinirlerimin zıplamasına değmeyecek bir rakammış meğer.