Cicimato_96 Bottesini Karar veriyorum tamam diyorum sleepy alicam bir bakıyorum diğer gün primaya karar vermişim 😂
Bottesini Cicimato_96 öyle olur 😄ben fazla titizim sürekli kimyager gibi araştırıyorum prima gerçekten sızdırmıyor pişik yapmıyorum ama o parfüm olmasa.
Burcu2626 Ben sleepy natural alip denicem herkes de klasik bi prima dusuncesi var muhendisinoglu diye bir sayfa var orda da incelemeleri yapilmis sleepy oneriliyor
Deletedmom133 Burcu2626 7 aydır kullanıyorum hiç sızma Olma di taşmasa natural kullanıyorum okadar çiş yapsada kuru oluyor
Ntugba Cicimato_96 17 aylık kızım ilk doğduğu günden veri prima premium kullandım son aylarda prima aktif bebeğe geçtim. Sleepy kullan terim içeriği temiz ve uygun canım prizmadan başka beze geçemiyorum 1 bezde pişik oluyor
Deletedmom133 Cicimato_96 tabi dönemden bilemezsin sleepy natural çok güzel 7 aydır kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım 😊
Burcu2626 Deletedmom133 ben de ondan alip denemek istiyorum hem bebegimin cildine yaricak mi onu denemis olurum
Deletedmom133 Cicimato_96 ben hep netten alıyorum tanesi 60 kuruşa geliyor tavsiye ederim doğduğundan beri kapıya kadar geliyor bezler fazl fazla şuan eylül de aldım marta kadar yetecek bezim var 🤣
Misskokulumm Cicimato_96 sleepyi tek geçerim 3 buçuk aylık oğlum kesinlikle cisini taşındığını görmedim memnunum
Cicimato_96 Deletedmom133 Bende Essen markette gördüm daha yeni 84 adet bez 46 tlydi ordan alırım hemen 😊
Cicimato_96 Gamm Ayy yazın mutlaka çok sevinirim şimdiden hayırlı doğumlar Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼😊
AysennHE Cicimato_96 😆aç kalmış canım Sağ salim kucağına al inşallah eğer sleepy alirsan da deneyimini bizimle paylasmayj unutma canım☺️