Cicimato_96 Deletedmom133 Bende Essen markette gördüm daha yeni 84 adet bez 46 tlydi ordan alırım hemen 😊
Cicimato_96 Gamm Ayy yazın mutlaka çok sevinirim şimdiden hayırlı doğumlar Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼😊
Mrvglsnn Cicimato_96 şuan e bebeğin bezini kulllanıyoruz canım çokta memnunum ondan önce prima kullanıyodum
2kezanne Cicimato_96 En iyisi sleepy primanin adı var memnun kalan elbet vardır ama çöpe gidiyor sonucta bez elbette iyisi sağlıkli olani tercih etmek 6 aydir Sleepy naturel kullanıyorum cokta memnunum inş içeriğini değiştirmezler.
Cicimato_96 2kezanne Çevremdeki herkes prima en eski marka biz hep onu kullandık deyince ikileme düştüm ama malesef artık her şeyin içeriğinin değiştiğini büyüklere anlatmak biraz zor 🤦🏻♀️
Ebrs Cicimato_96 prima cok fazla kimyadal iceriyor canim, sleepy dogal. Oglum 7 bucuk aylik dogudugu gunden beri kullanıyoruz
Bellazarea Ben 2-3 mega boy prima premium care stokladım, Allah utandırmasın, umarım sızdırmaz, pişik yapmaz 😂😂😂
Mrsakar 9 aylık yeğenim var yengem Migros’un sanırım adı minies’ti bezini kullanıyor. Çok memnun olduğunu söyledi tanesi 0,50 kuruşa falan geliyor sanırım bende ilk ondan alacağım hiç sızma,taşma yapmamış