d190516 Zlhaa benimki de eylüle denk geliyo 5+5 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bi oğlum var 🤩perşembe günü tam 6 haftalıkken ilk kontrolümüz var oğlumda da aynı gün gitmiştim hem kese hem bebek hem kalp atışını duymuştuk darısı bunun başına 🐣
gamzebayton ozgei benim daha önce bir kaybım olduğundan dolayı çünkü kanamam veya düşük tehlikem olmadan tamamen rutin kontrole gittiğim de öğrenmiştim. Değişik bi ağrı beni bu yüzden acaba fln oluyorum. Ama bu kadar vücudumuzu dinlememekte fayda var sanırım 🤷🏼♀️
13092020 Zlhaa Amin canım sağlıkla kucağımıza alalım da halsizliğe razıyım tiksinip kusamama hali de çok berbat
123yenianne123 Allah hepimize sağlıkla kucagimiza almamızı nasip etsin💕bende 9+2 yim suan Ağustos 31-Eylul 2 arasında gözüküyor tahmini doğum, bakalım ne zaman gelecek benim miniğim 🥰🥰🥰
123yenianne123 Zlhaa amin inşallah seninkide sağlıkla gelsin inşallah, merak etme kalp sesini duyarsın artık duyunca da insan çok mutlu oluyor hamile olduğumu ben o zaman anladım 💕