Kızlar bizde 7+4 olduk Allah nasip ederse bizde Eylül’de gelicez geçen hafta kalp atımı var dedi doktorumuz hayırlısıyla haftaya gidicem inş gümbür gümbür duyarız Rabbim sağlıcakla doğurmamızı nasip etsin acısını göstermesin daha önce kayıplarım olduğu için hep korku içindeyim her hafta gitmek istiyorum ama frenliyorum kendimi