Zlhaa Annis2020 aynen canım korkmaya gerek yokmuş bende bu süreçte bunu anladım... sabır sadece.. inşallah bende cuma günü dinleyeceğim kalp atışını 😘😘😘
Yagmurkoksal61 Merhabaa bende kısmetse eylülde doğum yapacam inşallah 2 hafta önce kesesini gördük beneğimizin inşallah cuma günü de kalp atışlarını duymaya gidecez 6+5 bizimde 🤗
Zlhaa Ozgee0761 evet öyleymiş canım..çevremde birkaç kişi 5. Haftada duyarsın filan diyince panik oldum .. ama her kadının hamileliği farklı sonuçta 🥰
Zlhaa gamzebayton sancı birden giriyordu bende yaklaşık 10 saniye filan sürüp daha sonda hiçbirşey olmamış gibi devam ediyordum.. ama o 10 saniyedeki sancıyı bana sor 😂😂😘
Leylasnsy Zlhaa canını sıkma bence. Bende üzülürdüm duymadık diye ama dün kalbini duydum🥰 6 haftalık 4 günlükken. Bugün 6.5 haftalık olduk. Duyulur inşllhh🥰
Zlhaa Honeyy bendede başladı canım 2 gündür lekelenme kahverengi gibi. Cuma günü doktora söyleyeceğim.. ne sebepten dolayı oluyor ve sakıncalı mı 😢
Annis2020 Zlhaa benim once kanamam sonra kahberengi lekelenmem oldu 1 hafta boyunca progestan hem igne hem hapını kullanıyorum 4 haftadan beri kesildi suan
gamzebayton ozgei benim daha önce bir kaybım olduğundan dolayı çünkü kanamam veya düşük tehlikem olmadan tamamen rutin kontrole gittiğim de öğrenmiştim. Değişik bi ağrı beni bu yüzden acaba fln oluyorum. Ama bu kadar vücudumuzu dinlememekte fayda var sanırım 🤷🏼♀️
13092020 Selam ben de Eylül annesiyim çok şükür .7+2 yim. Geçen hafta kalp atışını duyduk . Yorgunluk ,kaşık ağrısı, Tiksinme ,bulantı var sonra aniden acıkıyorum 😯
Zlhaa 13092020 ayy bendede tiksinmeler başladı artık..ama bugün aşırı halsizlik vardı ilk kez böyle hissettim kendimi .. Allah yardımcımız olsun canım 🙏🏻😍
Mrckckr94 Bizde 7+1 aşırı mide bulantısı hiç bir şey yiyemiyorum uyku halleri ❤️ Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin çocuklarımızı inşallah bu hafta kalp atısını duymaya gidicem bende insallah 😇
13092020 Zlhaa Amin canım sağlıkla kucağımıza alalım da halsizliğe razıyım tiksinip kusamama hali de çok berbat