Merhaba kızlar 🙋🏻
Benimde ilk ve ikinci hamileliğim hemen hemen aynıydı. Meyve düşkünlüğü vardı. Canım kahve çekiyordu devamlı. İdrarım açık renkliydi. Midem bulantısı pek yaşamadım. Hatta hamile gibi hissetmemiştim. Enerjim yerindeydi. Çok uzun yürüyebiliyordum. Yağa çok tiksindim. Herşeyden yağ kokusu alıyordum. Çilek ve karpuz çok canım çekti. Çok hareketliydiler 😄 Çok kasık ve iğne batması hissi olur ya çok fazla yaşadım. 16 haftalıkken hissettim. Yanlardan ve basenlerden ayrıca popo kısmından kilo aldım ... 😍ve iki kızım oldu 🎀
Şimdi 3.cüye hamileyim. Bunda da fazla yemek yiyemiyorum. Başlarda mide bulantısı yaşasam da şimdi kusmalarım çoğaldı. Yemek beni çok rahatsız ediyor ... en sevdiğim öğünüm kahvaltı 😍Ekmek ve peynir bol tükettiğimden sanırım rahatlama oluyor. Katı şeyler tüketmeye özen gösteriyorum çünkü sanırım istiğfar etmekten bağıraaklarım bozulmuş olucak ki ishal oluyorum devamlı 😓Henüz kilo artışım sabit.. idrarım koyu.... tüylerim hızlı uzuyor. Şuan canım hep karbonhidrat türü çekiyor . Rahatlama hissinden dolayı sanırım 🤔14 +3 haftalığım cinsiyetimizi 14 Aralık'ta öğreneceğiz... ama içimden erkek geçiyor bu kez 🙏🏻 💙 Tahminlerinizi alırsam sevinirimmm ☺💕