Ozgeanne Gulsum94 tüm tecrübeler bile cinsiyete yetersiz kalıyor anlaşılan 😂 hayırla kucağımiza almak nasip olsun 😇
hjertemami https://m.sabah.com.tr/yasam/2013/03/18/bebegin-cinsiyetine-gogus-olcusu-testi/amp Bir cinsiyet tahmini daha 😂
1PrensAnnesi FatmaSalamBayram oğlum olacak hiç bulantı yaşamadım, yüzüm sivilcelendi, saçlarım aşırı güçlendi, tüylendim, sürekli ekşi yiyorm 💙 He bide ilk 5ay kilo hiç almadım şimdilerde de azıcık bi karnım var basen filan çıkmadı hiç
Kaju Gulsum94 senin 110 cikmisti dimi ikili testte bhcg kizin olacak benimde 136 dun ogrendik kesin kizimiz olucak. ❤Kalp atimida hep 150 lerde. Ve sol gogsum daha buyuk. Tahmin iste😂
Cancan FatmaSalamBayram ben hep ekşi ve tuzlu şeyler sevdim. Bir kornişon turşu verseler kavonozu bitirecek derecede hissediyordum. Ve hep sağ tarafımda hissettim bebeği ve kızım olacakmış. Ayrıca yanlara doğru kilo aldım bu da kız bebek annelerinin özelliğiymiş. Erkek bebeklerde sadece karın bölgesinden alınırmış. Ve tatlı yenirmiş
Gulsum94 Cancan benim göbeğim sivri büyüyor yanlarım dolmadı daha ama kızım olacak bir tek göbek yapısı tutmadı bende ☺
Nurglnsal Aysel idrar da koyuluk su tüketiminin olması gerekenden az olduğunu gösterir diyor doktorlar
Nurglnsal Minnosunannesi idrarda koyuluk su az tükettiğinizi gösterşr lütfen yeterli su için içebiliyosanız ben çok zorlanıyorum ama idrar yolu enfeksiyonundan korunmak ve koyu idrardan kurtulmak için içmek zorundayız
Nurglnsal Aysealty benimde kız ama sağ tarafımda batmalar oluyor hep öerak ediyodum nedenini sizden öğrendim 🙂
MuhammetBetlDoan gulcins bende 14 haftalık oldum sendekı ilk gebelık şuan ben yasıyorum cınsıyetı ögrenmeye gıttımızde kız olabılır dedıler ama hala içimde erkek hissediyorum 😂En önemlisi saglıklı hayırlı olsunlarda ama bende ilkimin erkek çocuk olmasını çok istiyorum 😇🐣
gulcins MuhammetBetlDoan Allah gönlüne göre hayırlı evlat versin canım🙏🙏🙏 benimki cidden komikti ama gerçekti 🙈 keşke şimdiki bebeğimi de hissedebilsem bunda hiç bi fikrim yok 🤷♀️
EmineSedaSever FatmaSalamBayram canım pek inanma onlara benim hiç bulantım tiksinem olmadı karnım öne doğru sivri olmadı yüzüm çok pürüzsüz oldu herkes kız kız dedi ama paşam olacak 🤗🤗🤗
EmineSedaSever Minnosunannesi tatlım benimde oğlum olacak ama sadece idrarda koyulaşma oldu bende cildim pamuk gibi oldu olan tüylerim döküldü demek ki bünye meselesi bunlar
Cancan KbraGndz benim kızım olacak ve göğüs uçlarım kapkara. Aslında kızlar her kadında belirtiler farklıdır. Biz burada sadece çoğunluğun yaşadığı ortak özellikleri yazıyoruz ama herkeste aynı özellikler olunca sonuç aynı olacak diye bir şey yok 👍🏻 O yüzden cinsiyeti Allah'a bırakalım o hangisini nasip ettiyse o olsun diyerek
KbraGndz Cancan zaten Allahın taktiri,haşa ona diyecek bişey yok. Burda herkes bildiği birşeyi paylaşır doğru veya yanlış. Her şeyi eleştireceksen forumdan çık. herkes merakını gideriyor heyecanlı bekleyiş içinde.
Cancan KbraGndz ben eleştiri yapmadım. Aksine yardımcı olmaya çalıştım. Bence gereksiz bir tavır içine girdin. Ben tanıdıklarımdan ve arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla herkesin aynı şeyleri yaşamadığını söylemeye çalıştım. Forumdan çıkıp çıkmayacağıma bırak da ben karar vereyim. Aynı heyecanı bende yaşıyorum. Kimsenin moralini bozmak değildi amacım