Benim de 18+0 bugün, Haziran’ın ilk haftası 38. Hafta ama ne zaman alır bilmiyorum ilki sezaryendi. Sezaryen sonrası normal Doğum mu yaparım yine sezaryen mi olur bilmiyorum karar vermedim, doktorla da konuşmadık henüz erken diye. Bir oğlum vardı şimdi de kızım olacak nasipse😍