Elifdemir_ 19+3 olduk. Doktorum bebegin sol ayagi içe doğru duruyor ama pozisyondan kaynakli dedi ben de kafaya taktim evham yaptım o yuzden ayrtinliya 18+5 te girdik 🙂 çok şükür pozisyondan kaynakliymis orda uzatti perinatolog hiçbir sıkıntı yok dedi 🤲 öylece atlattık ayrıntılıyı 🙂