Berfff2 BusraDevlet83 ben bursadayım medicana hastanesinde olcak inşallah. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰
Tadorna Haziran başı dedi doktor 19+6 yız bizde oğulum vardı şimdi bir kız geliyor bekliyorum 3 kilo aldım birde iştahım full açık özelliklede akşamları ama çok yiyince rahatsız olup kusuyorum naapcaz böyle bilmiyorum
Manolyaaa Busr_Akbay evet hem aynı gün hem iki prenses maşallah yavrulara. Şimdi işimiz güzel bir isim bulabilmek 😇
Mothersone Anayimana çok şükür iyi gidiyor 🤗🐣 prensesimiz haziranın 2. Haftası gelecek Allah’ın izniyle🙏🏻😍
NurcanVolkan Hayat5anne ben göbek deliğimden altını göremiyorum😂 aynadada bakmadım ama merak ettim bakayım bi 🤔