Gulanelis Anayimana 25 haziran diyor doktorum 17+4 üz canm ama bel ağrısından ölüyorum bir yere yaslansam dahi sancı ve yanma oluyor doktor kız diyor ama belli olmazmıs:))
Gulanelis Oznurrb bizden 5 gün sonra görünüyor canm Allah yavrularımıza sağ-salim kavuşmayı nasip etsin sağlıklı uzun ömürler versin:)
Miranmiray Oznurrb Ayy benimde aynen öyle 30 haziran dedi doktorumuz ve bugün 16+6 olduk cinsiyetimizde erkek inşallah 🤗
Pelincelik Mrymdlkc kaç haftalık sizin doktorum bana dogumla alakalı bişey söylemedi şuan tam 18 haftalık benim
Hayat5anne NurcanVolkan bende bir kaç gündür fark ettim göbek deliğimden aşağıya doğru git gide belirginleşen bir çizgi
NurcanVolkan Hayat5anne ben göbek deliğimden altını göremiyorum😂 aynadada bakmadım ama merak ettim bakayım bi 🤔
Caglagul96 20 haziran kısmetse vr norma l doğum tarihi bu bakalım nasip ne varsa artık 18+3 olduk prensesimiz geliyo 👏🙏
Manolyaaa Busr_Akbay evet hem aynı gün hem iki prenses maşallah yavrulara. Şimdi işimiz güzel bir isim bulabilmek 😇
Gggulbahar123 Anayimana benim kızım 13 haziran da dogdu hayirlisyla oglumda inslh nasipse 7 haziran diyor ama ben onunda 13 haziranda dogmasini istiyorum
BusraDevlet83 Berfff2 İstanbul Anadoluhisarı. Özel Kavacık Medistate Hastanesi'nde yapacağım kısmetse. Siz?
Berfff2 BusraDevlet83 ben bursadayım medicana hastanesinde olcak inşallah. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰