Bak arkadaşım kendini rahatlatmak için buraya yazıyorsun ama yanlış yapıyorsun. Burada isterse herkes ‘aman ben içtim hiçbir şey olmadı, çocuğum topaç gibi çıktı’ yazsın, sen yine de doğrusunu biliyorsun. Ben seni anlıyorum ama bu işin tek bir doğrusu var. Ben de içiyordum, hemen de bırakamadım hatta öğrenince 3 hafta az da olsa devam ettim ama en sonunda bıraktım, yemin ederim bu vicdan rahatlığı her şeye değer ❤️ Çocuğumda sigaraya bağlı hiçbir şey çıkmayabilirdi, olabilir illa olacak diye de bir şey yok ama atıyorum bebekte 3 günlük gerilik mi çıktı, hemen kendimi suçlayacaktım. Plesentam mı kireçlendi, hemen kendimi suçlayacaktım. Annelik zaten vicdan azabından başka bir şey değil, boşver bir de bu azabı alma üstüne