Baloglum93 Allahtan korkutmadın bide korkutsan neler olur acaba. Bi adam varmış ölmüşe geldi muhabbet resmen. Ölenleri falan anlatıyorsun hamile kadınlara bu stresi yaşatmaya hakkın yok kusura bakma, kimsenin hakkı yok. Herkes karnındakini inanıyorum ki en çok kendisi düşünüyordur ama hayat ve yaşayış biçimi herkes için aynı olmuyor malesef. Bunu sadece sana söylemiyorum tabi tüm linç tayfaya ahkam kesenlere söylüyorum, sigaranın zararları bölümünde gelişim geriliği, erken doğum riski ve doğumdan sonra ilerleyen dönemlerde çok çok düşük bir ihtimalle astım problemleri yazıyor. Alkol için direk öldürür diyor farkındaysanız ama sigara için diyemiyor doktorlar tamamen kesin olarak kanıtlanmış bir durumu yok çünkü. Her neyse benim bunun gibi 1000 tane düşüncem var ama bunları yazarak kendimi yoramicam. İçiyorum ve gurur duymuyorum ama suçlulukla hissetmiyorum ne yalan söyliyim, Allah evlatlarımızı sağ salim bize bağışlasın hepimizin bebeğini. Geçen gün alt komşum doğum yaptı ya sen nasıl sigara içersin bilmem ne bi ton söylendi güldüm geçtim sadece doğumdan sonra 25 gün bebeği küvezde kaldı. 39 haftalık doğum yaptığı halde. Eşi de sigara içmiyo evde nikotin yok yani öyle diyeyim, diyeceğim o ki hiç belli olmuyo boşuna kimse kimsenin canını sıkmasın