Aslibrkk Merhabalar 🙋♀️ Hamilelik boyunca sigara içen oldumu aranızda ? Merak ediyorum bebeğe bir etkisi oldu mu veya olur mu, Ben 9 haftalık hamileyim korka korka içiyorum günde 2 veya 3 tane elimde değil cevaplarınızı bekliyorum.
Ozgesn Aslibrkk ben ilk gebeliğimde hiç içmedim tiksinti gelmişti . Şimdi ikinci gebeliğim ama tiksinti olmadı günde 5-6 tane içiyorum bu durum moralimi bozuyor ama 🤷♀️🤷♀️
Berrasiner Aslibrkk ben bırakamadım 37 haftalık hamileyim doğumuma 10 gün kaldı hala da içiyorum hemde azaltamadım malesef. Etrafımda 3 hamile var 2si içti doğurdu bi problem yok allaha şükür. Şimdi duyar kasmaya gelirler keşke sormasaydın 😂
Mervedicle Aslibrkk günde 1 paket içiyordum hamile kalınca vicdan azabı çekmeye başladım bebeğim sayesinde bıraktım ama arada içen birilerinin yanında kaçamak yapıyorum kötü hissediyorum içtikten sonra ama buna bile şükür 🙏
Ecosam35 Aslibrkk arkadaşlar ne olacagini bilemeyiz bebek saglikli dogabilir ama ileride yasana bilecek durumlari dusunun lutfen. Ben 7 sene gunde bir paket içtim ama bi sure ara vermek herkese iyi gelir bu bebeklerin tırnağına muhtac insanlar var duyar kasmak degil amacim ama bide böyle duusnun lutfen
zelis63 Berrasiner ay kız güldürdün beni bende içiyorum ama korka korka sabah içmicem diye kalkıyorm sonra bakıyorm yakmışım 🤷♀️ Çok sıkıntılı bir hayatım var strese girince yakıyorm sanki stresimi alacak boş
Simgeeee Berrasiner canım post sahibi içenler var mı bebeklerine bişey olmus mu, veya olurmu diye sormuş Baloglum93 arkadaş da evet olur, etrafımda kullananlar var ve böyle sonucları olmus demiş. Posta verilebilecek iki cevap var zaten evet olur, yada hayır olmaz. Sen neden bu kadar kızdın ki 🙄
Mericcm Berrasiner bende içiyorum. Malesef bırakamıyorum 12 haftalığız Allah yardımcımız olsun sağsalim alalım kucağımıza
Gulanelis Ecosam35 evet bende düşünüyorum aynı şeyleri ama insan engel olamıyor be canm irade meselesi:(
UraSsmom Aslibrkk Şu ben içtim bişey olmadı demekten vazgeçin artık. Ben de içiyordum ama bıraktım. Bırakamıyorum diye de bişey yok? Benim arkadaşım hamilelik boyunca sigara içti evet sağlıklı doğdu şükür ama 9 yaşında ve hala hastanelerde sürünüyolar. Çocuğunuz sağlıksız olsun istermisin iz diye sormuycam çünkü herkes çocuğunun sağlıklı mutlu büyümesini ister. Hastanelerde değil..
Esra2580 UraSsmom aynen öyle bende 10 haftalık hamileyim hamile kaldığımı öğrendiğim gün bıraktım... eşim içiyor yanında bile durmuyorum kokusu bile rahatsız ediyor çünkü doktorlar da diyor 1 tane dahi içildiği zaman çocuğa riski çok fazlaymış 😔
Eda_zafer_1 Aslibrkk merhaba 13 senedir kullanıyordum hamileliğimi öğrendiğim zaman sadece akşamları yatmadan önce birer tane içiyordum 3 gün bu şekilde tükettim sonra bırakcam dedim kendi kendime bıraktım bence içmeyin anne karnında olan en zararlı illeti tüketiyorsunuz.
pink01 Aslibrkk doğacak bebeğin sağlıklı olsada ileride hastalık geçirmesi normal bi bebekten daha olağan emzirirken içersenizde sütünüzün tadı acı olur ve bebeğiniz emmez
Yaman Bende içiyordum ama hamile kalınca bıraktım yanımda da icirmiyorum sonuçta içimizde bi can var onu tehlikeye atamam kendi zevkim icin
pamuk32 Bizim komşu içti bebek dogdugunda solunum yolları mahvolmuş. 10 gün solunumu düzenlemek için kuvez de kaldı. Bişey olmaz demeyin her bünye bir değil ne tepki vereceğini bilemezsiniz . Riske atmaya ne gerek var... Tırnağına muhtaç insanlar var... Duyar kasmak saçmalığını da anlamıyorum.. herkesin kendi kararı kimse kimseyi görmüyor ilgilendirmiyor sonucta...sonucu her anne kendisi çekiyor kimse duymuyor bilmiyor. Buraya yazıyorsaniz bu gibi cevapları da alicaksiniz demektir... rahatsız oluyorsanız vicdan azabı gibisinden icmezsiniz.. olmuyorsanizda buraya yazmazsiniz bu kadar basit...
VLD-61 Aslibrkk ben bebek yoğun bakım doktorunun yanında çalıştım.sigara içen annenin bebeğinin yoğun bakıma girmesi durumu yüksektir.
NisaMomy Aslibrkk Linç tayfa yolda canım 🤣 bende bırakamadım malesef bir iki içiyorum günde ilk 4 ay içmedim ama sora stresten başladım😒