Ek bilgi olarak bu şeker testini kadın doğum doktorları yaptırın diyor genelde , bu fikre karşı çıkan doktorlar ise cogunlukla kalp doktoru yada farklı branşlardan doktorlar , çünkü kadın dogumcu sadece gebesini dogurtana kadar olan kısımla ilgileniyor , bilmiyorki o kadın doğum yaptıktan sonra o bebekte ve annede bu olayın etkisi nedir , çünkü işi orada bitmiştir artık ilgilendirmez onu. Bu yüzden kadın doğum doktorları gibi sadece gebelik döneminde bizlerle ilgilenen doktorlar değil her dönemde ilgilenmesi gereken kalp uzmani veya diğer branş doktorlarının fikirlerini daha çok önemsenmeli bu konuda