Slm kızlar bir sorum olacak gün itibari ile 7 günlük bir gecikmem var cumartesi günü evde test yaptım negatif çıktı ama halen adet olmadım hamile olma ihtimalim var mı? Siz geç döllenme olduğunu nasıl anladınız acaba benimde olmuş mudur çok merak ediyorum