Sldlf canım bende adet tarihine göre 7+4 üm 6 haftalık ken doktora gittim kalp atışı yok olmayabilir denildi Şok oldum iki gün gün sonra farklı. Bir hekime gittim boş gebelik alınacak seni zehirler denildi ben çok üzüldüm iki gün eve gittim geri yine gittik beni kürtaj edecekti tam eşim ve bir ebe. Arkadasım dediler hayır o doktora inanma tekrar farklı bir hekime gittik. 5.5 günlük gebesin geç döllenme Retro uterus ters rahim sin bebek yani kalbi atmaya başlamış dedi 😊şimdi 5.9 um sen iki gün sonra farklı bir hekime git korkma hiç